Saknad <3!

Jag tror nog ointe ni förstår hut mycket jag saknar att få sitta på Aylas rygg, det var en sån himla ovanlig känsla den av helt underbar tror jag aldrik kommer att få uppleva det igen! Jag som hade hoppats på att för ett halvår sedan när jag fortfarande red henne att nu till våren komma ut och tävla och allt men nehe så vart det verkligen inte tänk bara tänk om jag aldrig ALDRIG kommer att få sitta på henne någe mer gud det vill jag inte äns tänka på! 
Jag ville bara säga att ändå om jag inte rider på henne eller läger så jätte mycket tid på henne så älskar jag henne över hela mitt hjärta och det kommer hon alltid göra hon kommer alltid vara min favorit häst! <3

Kommentarer
Postat av: nicole

Verkligen jättetråkigt för både dig o din ponny att det blev så här. Läste om er i ridsport, helt sjukt att inte försäkringen täcker. Men ni borde väl kunna kräva säljaren på pengar tillbaka. Det är ju ett solklart dolt fel :)

Svar: Ja, vi har försökt så vi får se vad hon säger!
Josefin

2013-05-08 @ 14:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0