Regn!

Idag så när jag kom hem från skolan så red jag och mamma ut i skogen det regnade litegranna bara så vi red uthon var väldigt seg hon var inte framåt som hon brukar men jag vet vad det beror på dom har gått ute nu i några nätter så det är nog därför. Men vi red den vanliga svängen i galoppen så var hon jätte fin verkligen hon var ju rätt så seg så jag kunde jobba henne ordentligt så hon var riktigt fin där! När vi kom tillbaka så gjorde jag iorning henne sen så fick hon gå in i boxen.
Och sen så gick jag ut och hämtade Ayla borstade henne lite sen så tog jag på henne tömkörnings och gick in i ridhuset och tömkörde henne ett tag hon var grymt fin det var ett tag jag tömkörde henne, men hon var jätte fin jag hade henne rätt så mycket på en volt och gjorde mycket övergångar och det gjorde hon kanon fint! <3

Kommentarer
Postat av: Molly

När ska ni börja köra Ayla?:)

Svar: Vi har inte hittar någon vagn än men idag så ska vi åka och kolla på två st så när vi har fått en vagn så ska vi börja köra! :)
Josefin

2013-05-29 @ 19:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0