Precious! <3

Idag så red jag ut med mamma på Livett jag red några skänkelvikningar från ena sidan av vägen till den andra osv det gick riktigt bra. I traven så jobbade jag rät så mycket med formen och så ställde jag henne mycket åt höger för där är hon väldigt stel i slutet så blev hon riktigt fin. Galoppen samma så vi gjorde också mycket övergångar där galoppera ca 10 steg sen trava en liten bit och sen galopp till osv det gick bra hon lyssnade bra på mig annars så brukar hon vara väldigt stark just där men idag så funkade det bra.
Ayla behandlade jag och fick stå och borsta henne extra länge hon var hur dammig/lerig som helst det tyckte hon var riktigt skönt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0