Lydnad!

Hej, idag på hoppträningen så körde vi typ bara lydnad inga stora hinder utan vi körde mest lydnad med massa halter i och så. 
Först så red vi som serpentiner med upphöjda bommar på medielinjen med 4 bågar det gick jätte bra tycker jag hon var lugn och lyssnade på mig. Sen så red vi en linje och på mitten av linjen så skulle vi göra halt det gick rätt så bra hon stack i väg någon gång men annars så väntade hon på mig.
Vi gjorde sen en bana på alla hinder det gick först inte så bra hon bara sprang typ, sen så gjorde hon en ny bana den gick så mycket bättre hon saktade nästan av till trav hon verkligen lyssnade på mig och inte bara springa mot hindret så den rundan gick skita bra! När jag hade hoppat den så travade jag av henne och skrittade av henne en liten stund på vägen. 
Fixade sen lite tills i morgon när det är tävling fixar resten i morgon innan vi åker. Ayla behandlade jag och gick en liten promenad med <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0