Live!

Idag så har det bara blivit live uppdatering från mobilen för Igår hann jag aldrig göra några tidsinställda. Men idag så red jag Livett på banan det gick oväntat bra hon var jätte mjuk i sidorna och så som jag vill ha henne, jag gjorde mycket övergångar så att hon skulle lyssna på mig i galoppen galopperade jag bara några steg sen sakta av till trav sen några steg igen och trav osv. Skrittade av henne på vägen sen, Ayla behandlade jag bakbena och ryggen :) sen så släppte jag henne på banan hon sprang som en galning i början bockade och allt såg ut som om hon hade riktigt roligt där ett tag sen blev hon lite trött så få fick jag vara på henne lite mera hon skötte sig kanon! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0