Dressyrträningen!

Igår så var det ju dressyrträning och det gick grymt bra tycker jag synd att ingen filmade eller tog kort.
Men vi började med att rida på volten ställa igenom henne ordentligt i sidorna. Jag skulle sen rida skänkelvikningar på spåret det gick riktigt bra, när vi kom till galoppen så skulle jag galoppera på spåret och lägga en 10 m volt vid E och B i höger varv så gick det sådär hon var rätt så stark men nåt varv så var hon rätt så fin. I vänster så gick det jätte bra där var hon inte ett dugg stark så det var bra jag kommer ihåg när jag knappt kunde galoppera henne på en volt utan att hon var skita stark och nu kan jag galoppera henne på spåret och hon drar inte i väg! Men i alla fall sen så gjorde vi mycket ökningar och den sista blev verkligen jätte bra. Och då travade jag av henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0