Dressyrträningen igår!

Igår så var det ju dressyrträning för våran del det gick jätte bra mot slutet så var hon grymt fin det går verkligen framåt nu. :D
Vi började med att rida skänkelvikningar som vi alltid brukar börja med det gick riktigt bra det var i höger som honn var lite stel men det är hon! Sen så red vi lite delar ur olika program som gick helt okej vissa delar gick jätte bra men några vart lite huller om buller. Jag galopperade på volten och då var hon skit fin verkligen det var mot slutet och det var då det gick så himla bra. Efter det så travade jag av henne! Det typ spöregnade ju och så var det lektion i ridhuset så jag kunde inte göra något med Ayla frö jag ville inte stå ute i spöregnet och longera och det tror jag inte hon heller ville.
 
Men idag så rider mamma Livett eftersom att hon ska tävla på henne i morgon ocg så longerade jag Ayla idag i stället och det gick rätt så bra jag tog fram nåt små hinder som hon fick hoppa över hon var så duktig så! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0