Dressyrträning idag! :)

Ja som rubriken säger idag så var det dressyrträning Ayla skulle jag tömköra men det blåser storm ute så jag borstade henne bara :)
Men dressyrträningen gick helt okej i början då så var hon väldigt spänd och tittig så där, så då gjorde vi många halter sen så när hon blivit lugnare så skulle jag galoppera ett varv på volten och sen sakta av och rida snett igenom i ökad trav och så samma i andra varvet osv det gick bra hon ökade på riktigt bra. Vi gjorde sedan några bogen in det gick faktiskt riktigt bra trodde att det inte skulle gå så bra men det gick väldigt bra. Vi galopperade lite mer och då var hon väldigt lugn för att vara henne och så var hon jätte fin så då fick hon trava och då travade jag av henne! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0