You don´t know the whole truth

Hej hästen och ponnyn vad grymma idag, i morse så red jag Livett red i hoppsadeln kände fört rider bara i den på hoppträningar. Men det gick bra tycker jag red mycket på volt och serpentiner då hon var något starl och då lugnar hon ner sig mera. 
Ayla tömkörde vi mamma fick tömköra först lite sen så fick jag ta över hon var jätte fin jag höll henne på en volt typ så som mn longerar sen så tog jag ut henne på fyrkanten och då var det någe litet spöke i ena hörnet som hon vart rädd för och spraang i väg lite men jag höll kvar. Sen så var hon så trött och jag med dessutom hade spungit bakom henne så då avslutade vi där sen så skrittade jag av henne på vägen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0