You are amazing ❤

Idag på träningen så gick det super bra, men när jag kom hem så tog jag direkt in alla hästarna då det verkligen blåste storm och dom frös så jag tog in dom. Borstade lite på Ayla och gosade med henne, sen gjorde jag i ordning Livett när träningen började så red vi serpentiner men 4 och 5 bågar för att få henne att lyssna på mig och få henne mjuk i sidorna. Sen så gick jag in på en liten fyrkant och skulle flytta bakdelen och det gick super tyckte jag. Vi tog sen lite galopp på fyrkanten hon var fin vart lite spänd i bland när vi red förbi den ''läskiga'' delen av ridhuset. Efter galoppen så jobbade vi på att hon inte skulle springa i väg som hon annars alltid gör då hon vill galoppera mer och sen så avslutade vi där och jag travade av henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0