You are a dream! <3

Idag när jag kom hem från skolan gick jag direkr ut och hämtade in Ayla mamma hade sladdat ridhuset med henne och det är rätt så tugnt så jag skippade promenaden tror jag inte skulle hunnit det, men jag behandlade henne och borstade och såklart gossade. Lämna sen Ayla i hagen och tog in Livett i stället.
På träningen så gick det som en bergiodalbana(stav) i början så var hon väldigt spänd och pigg och i mitten och lite av slutet var hon hur fin som helst verkligen. Vi började först med våra klassiska saker skritta på en fyrkant och flytta bakdelen.
Efter det så red jag serpentinbågar med både 4 och 5 bågar det gick perfekt hon var jätte fin.
Vi tog sen lite galopp på volt i vänster så var gon jätte fin formen var perfa också, höger gick inte lika bra men hon var fortfarande fin hon ville gena lite där porten är hon tycker den är lite läskig. Sakta sen av till skritt och red snettigenom och skulle flytta bakbenen kan inte säga mer att det känndes som om det gick skita bra korsade bra med benen och allt. Sen så fick hon trava av.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0