Hoppträning! :D

Idag på hoppträninge så gick det lite blandat, men för det mesta gick det bra. Vi ``repetera`` lite som vi gjorde förra gången vi red dom där serpentinerna där var hon lite stark och drog mest kändes det som. Sen skulle vi hoppa en inje med 3 galoppsprång i mellan första gången jag skulle komma på det så vart det någor konstigt hon blev typ stressad jag vet inte men hon gjorde så att jag slog i hinderstödet med magen men det kändes inte klappade henne och så kom jag igen och då gick det perfa. Vi hoppa sen 3 kompination och det gick hur bra som helst. Och så hoppa vi bana på massa olika sätt hoppa sist bana på 85 cm så jag är endå nöjd kändes som jag fick bra språng och hon drog inte så jätte mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0