Fina ponnyer och hästar!

Nu har jag nästan precis kommit in från stallet i morse så skrittade jag ut på Livett tillsammans med mamma sen så red jag lite i ridhuset. Hon var jätte fin traven kändes jätte bra hon gick fint nere med huvudet i galoppen så var hon jätte fin i vänster i höger var hon också fin men hon sprang i väg lite där. Gjorde också mycket serpentiner med övergångar i och mycket skänkelvikningar dom vart jätte bra sen så skrittade vi av dom på vägen. Sen så tog jag in Ayla behandlade henne och tog på henne tömkörningssele och träns m.m när jag gjort det så tog jag in Jackie borstade lite på honom sen så tog mamma Ayla och jag Jackie. Jag logerade Jackie och mamma tömkörde Ayla båda var jätte duktiga efteråt så var Ayla jätte svettig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0