Dagen!:D

i morse så gixk jag upp rätt så tidigt för att hinna innan vi skulle till skidbacken, först så gick jag en promenad med Ayla det gick super hon var jätte pigg också behandlade och borstade henne också. Sen så red jag Livett jag skrittade först ut på henne sen så red jag i ridhuset det gick rätt så bra. Hon var fin vissa stunder körde galoppen rätt så tidigt idag med i höger så var hon jätte fin men i vänster så sprang hon mest kändes det som men i bland så var hon fin där med, övade också på öppna men i skritt gjorde några i trav också det gick jätte bra minskade traven sen så mycket som gick hon kunde ha travat saktare men hon var för stark och sen så travade jag av henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0