Allt möjligt!

Hej, jag vet att det har varit ur dålig uppdatering men nu ska jag ändra det det lovar jag!
I går så red ju mamma Livett och det gick bra tror jag sen så behandlade jag Ayla och gick ne promenad med henne sprang också lite med henne det tyckte hon var jätte kul. 
Idag så var det dressyrträning det gick verkligen jätte bra hon var fin inprencip hela tiden hade tänkt att mamma skulle ta kort så vi skulle få lite nya bilder men då kom jag på att batteriet var slut så nu sitter det på laddning. Men vi började direkt med galoppen det är bäst att ta den i början då i slutet så är hon trött och då så springer hon bara i galoppen typ. en hon var jätte fin verkligen jag hade kontroll över henne hela tiden, sen så övade vi på öppnor jag har knappt gjort det förut men i höger varv så gick det jätte bra men i vänster så är hon lite stelare så hon tog upp huvudet men i slutet så gick det bra. Sen så gjorde vi också vanliga skänkelvikningar och det gick super allt var perfekt. Sen så travade jag av henne och sen så fick hon skritta hon var helt plask blött efteråt ;)
Sen så gav jag mig på att ut och springa har inte gjort det på hela vintern så hade inte super kondis direkt men sprang typ ca 3 km kanske. Ayöla fick vila idag hade ingen ork att göra något med henne efteråt men en i stallet skulle ut och gå med sin häst och hennes kompis skulle följa med så hon tog med Ayla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0