Igår och idag!

Igår så hade jag tänkt att rida ut en sväng först och sen rida program inne i ridhuset men när jag kom ut på asvalten så vart jag och Livett involverad av bromsar så det var bara och vända så vart det ett pass i ridhuset i stället. Det gick super hon var super fin och programmet gick jätte bra :D. Och vi har nu hittat en vagn till Ayla så igår testade vi att gå med den bakom henne och hon brydde sig inte ens så vi satte fast den på henne med mamma höll i den så att det inte skulle bli så tungt och det gick också jätte bra.

Idag så red jag Leffe när mamma red Livett han var jätte seg så fick driva som jag vet inte vad men han var fin. Nu ska jag äta och sen så ska vi göra samma sak som igår med Ayla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0