Hoppträningen igår!

Gick skit bra, hon var såå himla lugn det var bara i bland som hon drog lite men då kunde jag kontrollera det så jag är mer än nöjd!
Vi började att hoppa fram på ett kryss sen så gick vi vidare till studsen och den gick kanon det var dom sista gångerna som det gick lite väl fort så hon kanppt hann hoppa av hehe ;) Vi gick sen vidare till en linje eller kombination på 3 hinder ska man väl säga, och först så hoppade gon som en galning nästan så att hon hade kunnat hoppa studs men när vi hoppade den i banan så gick det hur bra som helst. Sen hoppade vi några enstaka hinder som gick kanon. Till sist hoppade vi bana och det gick jätte bra hon lyssnade jätte bra på mig.
 
Innan träningen så longerade jag Ayla på ridbanan och det gick rätt då bra hon var lite seg bara men det berode nog på värmen :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0