Fullt upp!

 
Hej förlår för den dåliga uppdateringen men min dator är jätte seg och på Måndag den 1 Juli då blir den normal igen så tills dess får det bli mobilinlägg men det funkar det också! 
Men i alla fall igår så var det ju dressyrträning och det gick kanoners hon var fin hela tiden nästan. Vi red lite förvänd galopp och det gick strålande och öppna i galopp i början så blev det lite konstigt men dom sista gångerna gick det jätte bra. Red igenom Lb:3 också det var bara galoppen som strulade lite men annars så gick det bra. 
 
Idag så behandlade jag Ayla på morgonen smörjde allt och packade nästan allt som ska med i morgon, efter lunch så tog jag och Elin bussen in till stan och gick där ett tag och nu har jag kommit hem. Mamma red Livett idag för hon ska tävla henne på Söndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0