Dressyrträningen! ( I Torsdags)

I Torsdags så var det ju dressyrträning hade ju tänkt att skriva om den med bilder från träningen men jag vet inte när kameran kommer så jag skriver nu så får ni bilderna när kameran kommer. :) 

Vi började att göra några öppnor som gick helt okej hon flyttade bra men hon hade väldigt dålig energi.
Jag red sen på volten ett tag där vi jobbade mycket med formen hon var jätte fin. Galopperade sen på stora mittvolten och hon var jätte fin verkligen. Sen så gjorde vi några delar ur La:3 och det var första gången jag red förvänd på Livett så det var roligt. Efter det så travade jag av henne och skrittade av henne på vägen. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0