Bästa Livett!

 
Idag var det ju tävling och det gick väldigt bra, hon var väldigt seg men annars så gick det rätt så bra. På framridningen så gjorde jag mycket övergångar och haltar hon bär jättefin red igenom programmet än gång innan det var mon tur. 
På banan så var hon rätt så seg och den största missen var nog i halten då hon gick bak något steg men annars så var det felfritt kan man säga. Vi slutade på 62,???% 207 p och på plats 13/31 st så är jätte nöjd.
 
När jag kom hem så behandlade jag Ayla och så drog hon lite vagn i slutet så satt jag till och med i vagnen så det gick skit bra efteråt så släppte jag henne lös i ridhuset så hon fick springa av sig lite. :)
vår kamera är SUNDER så den är inne på lagning nu så det blev tyvär inga bilder :( Får bli en på Ayla och mig när vi tävlade där! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0