Några sanningar om mig Ayla och Livett!

  • Ayla har alltid fluggtäcke på sig ute nu på sommaren, då hennes exem dämpas mycket mer med ett skydd för solen men hon har ju också på sig det för skydd för alla insekter.
  • Jag blir nästan aldrig riktigt brun först så blir jag jätte röd sen så dämpas det så det blir bara pytte lite brunt har värdens dåligaste pigment hehe ;)
  • När Livett var ett litet föl så opererades hon vet inte vad det var riktigt men det var något med tarmen det är därför hon heter Livett alltså livet men med två T men man säger inte livet utan Livett ja svårt förklarat men hoppas ni förstår ;)
denna bilden har jag på mitt skal till mobilen <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0