Livett och Ayla idag!

Hej, idag så var det dressyrträning för mig och Livett för Maj-Karin har aldrig tränat för henne eller hört talas om henne så det var kul att träna för någon annan än bara Cicci. Men jag skulle börja med att bara rida runt så som jag brukar göra när jag rider själv så hon fick se hur vi ser ut eller vad man ska säga. Sen så red vi skänkelvikningar på diagonalen F till H och K till M i början så ville hon inte riktigt korsa men i slutet så gick hon jätte fint. Sen så övade vi lite på förvänd galopp det gick jätte bra det var bara någon gång hon bröt av men annars så gick det bra. I slutet så red jag på volten och där tänkte vi på formen och steget. :)

Sen efter lunch så tog jag in Ayla behandlade henne och lite så sen så körde vi henne lite ute idag så gick vi bara med grimma och grimskaft mamma ledde och jag satt i vagnen hon skötte sig jätte bra! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0