Vem är Livett egentligen?

Har fått in en del frågor om Livett så tänkte skriva lite om henne.
Livett är ett sto 156 mkh 15 år och en halvblods arab. Livett är mammas häst fast nu rider jag ju henne, mamma har fött upp henne här hennes mamma Sofie har också bott här men är nu i himlen :(. Hon har väldigt med energi i sig och är fräch. Mamma har tävlat med henne upp till L:A med placeringar och vinster upp till Lb. Hon älskar verkligen att hoppa det är det hon brinner för mest med har inte startat någon hopptävling för mamma är inte så intresserad. Namnet då det är en livlig historia det, Livett när hon föddes så vet jag inte var det var men någonting var det, hon fick åka in till sjukhuset och där oppererade de henne akut hon höll på att dö en litet nyfött föl som inte levt länge ska dö nu dom fick ta upp hela magtarmen tror jag inte säker men nåt sånt var det :/ . Men som tur var överlevde hon därför fick hon namnet Livett fast med två T då. Jag och Livett ska ut på tävlingar nu till våren hoppa några pay and jumper och några Lc i dressyr och nån Lb också.
Hoppas ni fick veta det ni ville veta nu kommentera i fall ni fortfarande har några funderingar om henne.
 

Kommentarer
Postat av: Alice Lundberg

Kommer ihåg detta. Hon fick opereras två ggr tom. Vi trodde att hon inte skulle klara sig. Men det gjorde hon som tur var. Mamma och jag var där och hälsade på de var i Strömsholm.

2013-01-15 @ 09:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0