SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

Ida:

Har du tänkt att köpe en ny häst/ponny eller ska du bara köra Ayla? Nej jag ska inte köpe någon ny ponny/häst för rider Livett nu mammas häst men är typ min nu, sen så ska jag ta över vår unghäst Lifetime eller om jag köper en häst när jag blivit lite större, men kommer självklart ha kvar Ayla och köra och ha kul med henne.
 
 Hur kom det sig att du ville börja rida när du var liten? I hela mitt liv så har vi haft hästar så jag testa att rida på mammas häst och jag tyckte det var jätte kul så jag har fortsatt enda sen des.
 
Amanda

Ska du tävla Livett? Ja det ska jag mest i dressyr men också hoppning.
 
Hur länge har du haft häst? Jag har haft häst eller ja ponny då enda sen jag var ca 6-7 år ungefär men har växt upp med hästar i hela mitt liv så att säga.
 
Alice:

Vär är det bästa du vet? Hmm det är nog hästar haha :P
 
Lovisa:
 
Vad är det högsra du har hoppat? Det högsta jag har hoppat är ca 1.05 cm.
 
Hur gammal är Ayla? Ayla blir 7 år i år.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0