Livett och Ayla 10 Januari

Skrev ett inlägg på mobilen mend et vill inte komma upp så om det kommer ett till så vet ni varför ;)
Idag så red jag Livett i ridhuset red med graman idag faktiskt första gången jag gjorde det men det gick bra. Travade mest gjorde massa övningar så att hon skulle bli mjuk i sidorna, hon var fin i formen i galoppen så gick hon jätte fint i höger varv men i vänster varv så vart hon rätt så srark så vänster galoppen ska vi öva på. När Livett var klar så tog jag in Ayla borstade henne, tog på henne liniment på korset och lindade hennes bakben och gosade massor srod och kollade lite när hon åt sin mat sötnos. Vart ite en promenad idag det var så mörkt skulle gått en innan jag red men så är det vi gör någe kul im orgon i stället. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0