Lite ändringar!

Hej, idag så skulle jag egentligen bara rida vanligt eller vad man ska säga. Men det var en som gav återbud så jag var i stället med på Cicci Brage träningen. Men i alla fall när jag kom hem så tog jag direkt in Ayla och borstade henne ordentligt så nu blänker hon <3 gick sen med hennne lite på vägen. <3 tog sen in Livett borstade, lindade sadlade och ja allt sen så gick jag in i ridhuset. Red fram i ca en kvart med både trav och galopp och skritt såklart. När träningen började så skulle jag ha henne fel ställd i båda varven det gick bra. Sen så skulle jag göra skänkelvikningar på långsidan och lägga en volt på långsidans mitten det gick sådär i höger men i vänster så var hon jätte fin. Vi gjorde mycket övergångar och uppridningar det gick kanon. Så jag är nöjd över hela träningen.

Kommentarer
Postat av: sara

Fin blogg o fin fina hästar du har

Svar: Tack! :D
Josefin

2013-01-17 @ 21:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0