Gårdagens dressyrträning!

Gårdagensdressyr träning gick så himla bra. I början så var hon lite spänd och ville mestspringa i från arbetet. Men när jag satt mig ner i sadeln så kom hon ner till arbete, vi gjorde några skänkelvikningar som var helt klockrena jobbade också rätt så mycket på volt och att hon skulle komma ner i en bra och stadig form. I galoppen så vart hon lite stark men när jag galopperat några varv så lugnade hon ner sig i höger varv så var hon otroligt fin. När jag gick ner i trav igen så blev hon väldigt sressad så gjorde mycket avsakningar tills hon lugnat ner sig.
Vi släppte ju somsagt Ayla och Jackie i ridhuset sen och dom bara skenade i väg med massa konstiga hopp så ut som hon hade jätte roligt synd att jag inte fick det på bild bara.
från förra träningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0