Dougals <3

Dougals var min allra första ponny han var en liten busig A-ponny, vi köpte honom eller det var inte vi utan rättare sagt min mormor som köpte honom för han bodde på en ridskola men alla andra ponnysarna var så dumma mot honom så mormor köpte honom då. Jag var ju så liten då så att vi red mest bara för att det var kul ci var på någon pay and jump då och då på ca 20 cm hihi har kvar rosetterna sen dess som det står Douglas 20 cm pay and jump på. Men nu är han uppe på dom evigt gröna ängarna han fick fång flera gånger om, han fick det en gång på vinterna tror han hade ätit rötter eller nåt som inte var bra för honom och han led så så vi tog bort honom då. Grät flera dagar i sträck minns jag saknar honom så otroligt mycket han bettyde jätte mycket för mig. <3
 Det är den svart vita hästen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0