Dagen idag!

Hej, idag så red jag Livett i ridhuset jag tyckte inte det gick så jätte bra hon var väldigt spänd och jätte pigg. Det kan bero på att vi provade ett nyt träns på henne idag. Men skrittade i ca 10 min kortade upp tyglarna och jobbade henne i skritt några varv. Travde igång sen och hon gick mest med huvudet uppe i vädret men efter ett litet tag så kom hon ner i en rätt så bra form. Tog lite galopp med avsakningar i hon lyssnade rätt så bra men ibland så kunde . man knappt få stopp på henne. Skrittade sedan av henne på vägen. Hämtade in Ayla sen och borstde av henne och gick ut på en promanad vart inga bilder glömdet helt bort det, gick en bit tills det blev för halt på vägen, hon ville  hela tiden stanna och lukta på andras hästars skit min lila plutt. När vi kom hem så gav kag hästarna mat och så gick jag in.

Kommentarer
Postat av: Ebba

fin häst, är det din? :)

Svar: Tack :D ja det är min häst <3
Josefin

2013-01-03 @ 17:15:37
URL: http://northons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0