Dagen idag!

Har varit fullspäckad först så var jag på hindersmässan, sen så kollade jag på tävlingen på Berhn. Sen när jag kom hem så red jag barbacka på Livett i början så var det lite skumpigt men sen så hittade jag balansen  och satt mjukt och gungade med. I skritten så gjordejag mycket skänkelvikningar det gick super, i traven red jag mest i höger varv men också i vänster i höger så gjorde jag mycket volter och ställde och böjde henne för hon är völdigt stel i just höger men det gick bra. I galoppen så var hon mest fin men ibland så vart hon rätt så stark gjorde många små volter så att hon skulle bli lugnare och lyssna på mig. Sen så travde jag av henne och så fick hon skritta på långa tyglar som hon ville. Tog sen in Ayla och borstade henne lindade på stallbandage och gossade mest bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0