Världens bäst ponny och häst! <3

Idag så skrittad
 
e jag först ut på Livett med mamma och Leffe, det var hur mysigt som helst när vi kom tillbaka från skritturen så red jah henne i ridhuset när jag satt ner i sadeln pch krävde lite av henne så var hon jätte fin verkligen. Red typ lite slalom så att hon skulle bli mjuk och följsam i sidorna, gjorde också mycket skänkelvikningar som gick bra. Red igenom Lb:1 en gång och det gick bra inte jätte bra utan helt okej, i galoippen var hon nästan för pigg men gick och jobba henne sen fick hon trava av sig lite och skritta en stund.
 
Idag så testade vi att åka pulak efter Ayla, gud så suktigt hon var första gången hon gjorde det och hon brydde sig inget världens snällaste ponny säger jag bara <3. Mamma ledde henne eftersom det var första gången hon travde till och med, jag satt i pulkan och typ skratta haha det var så guppigt  det lätt ju bakom henne rätt så rejält men hon brydde sig inte. Hon fick massa godis av mig när vi var klara. Älskar dig för mycket Ayla!<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0