Mitt drömjobb?

I hela mitt liv enda sen jag var jätte liten har jag velat bli Veterinär i alla fall hålla på med djur. Alltså jag vill inte bli dom som opereraar stora sår och öppnar upp nee fy det vill jag inte, utan typ en sån som kollar småsår och i fall dom har ont någonstans att hitta felet lixom det är det jag vill bli för jag älskar djur. Kan också tänka mig att bli polis det verkar kul när det händer någonting hela tiden dom sitter ju också vid kontoret och så men inte hela tiden. Jag vill inte bli något där man sitter framför datorn hela dagarna och inte gör något särskillt det verkar vara riktigt trist.
 

Kommentarer
Postat av: Alice Lundberg

Veterinär skulle passa dig utmärkt. Tänk vad mycket tid och pengar ni skulle spara i eran familj eftersom ni är en hästfamilj. Operationer och sådant är säkert något som du kan vänja dig vid. Ridande polis, det skulle också passa dig. Sandra har ju alltid drömt om att bli det, men hon har ju inte kunnat bli det eftersom hon har glasögon, men nu har reglerna ändrats så det är itne försent för henne heller att bli det.

2013-02-18 @ 09:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0