Hur jag tänkt?

Hur jag tänkt med det där att jag inte kan tävla Ayla mer, jag tycker det är jätte tråkigt och ville ha en till ponny som jag kan tävla med eftersom jag vill tävla mot mina kompisar och alla min kompisar rider ponny så jag tyckte det var jätte jobbigt. Men jag har inte tid att ha en till ponny åker ju konståkning också och kommer hem rätt så sent från skolan några gånger veckan så jag skulle aldrig hinna, jag skulle hinna i fall jag slutade på konståkningen men det vill jag inte det tycker det är jätte roligt och vill inte sluta, så jag får helt enkelt rida Livett så då bli hon som min egen och jag kör Ayla 3-4 dagar i veckan och rider henne kanske få se vad dom säger 2 dagar i veckan och sen rider jag Livett 5-6 dagar i veckan det hinner jag för mamma brukar mocka och sånt åt mig på vardagarna. Så då hinner jag både med hästarna och konståkningen, men jag kommer ju att redan vara på storhäst när sen alla andra kommer upp ditt och då har jag ju kommit rätt så långt så man får tänka så istället, men tänker på det fortfarande att jag vill ha en till ponny. Men sånt är livet man får tänka posetivt i stället så blir det bra.

 
Den mest älskade ponnyn som finns! <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0