Fult upp!!

Har idag verkligen haft fult upp idag. Först på morgonen så var det konståkningsträning när jag kom hem ca 12 så var det att äta. Sen så gick jag ut i stallet och behandla Ayla tog sen på henne tömkörningssele, hon var jätte fin mamma tömkörde först det såg jätte bra ut. När det var min tur så gick det sådär jag kan säga att jag är inte proffs direkt har bara tömkört en gång tidigare så det gick helt okej.

Sen red jag Livett i ridhuset från en början var hon lite titig men sen i slutet var hon jätte fin. Red igenom Lc:2 en gång då vid galoppen snettigenom så typ drog hon med mig hehe men övade på det gjorde halt och ryggade och efter ett tag så lyssnade hon jätte bra och var jätte fin.

Ayla idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0