6 Februari

 
Hej, igår så red jag Livett i ridhuset från en början så tyckte jag att det inte alls gick någe bra hon hade huvudet i luften och nee det gick inte bra, sen så när jag satte mig ner  då hände något hon tog plöstligt ner huvudet trambade under sig ocg gick helt perfekt gud vilken känsla det gick jätte bra gjorde då lite skänkelvikningar som gick bra. I galoppen så var hon springig men fick henne i en bra form och hon jobbade på bra.
 
Idag så ska Livett få en behndling av typ en biolight som vi har beställt som ska komma idag så hon ska alltså vila. Ayla ska till ATG och kolla om hon fortfarande är halt eller om hon ska behndlas en gång till sen så ska jag borsta henne också <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0