Träning 18/4-13

Igår på bommträningen så gick det bra, i början när det bara var bommar och hon inte visste vart hon skulle så gick det jätte bra hon var lugn vi travade en bana med bara bommar då hon drog lite i början men i slutet så blev hon mycket lugnare och mjukare i sidorna.
Sen då höjde hon upp dom lite till ca 30 cm kanske och då övade vi samma övningar som vi gjorde när det bara var bommar men nu lite högre och då visste ju vart hon skulle så då var hon mer taggade och var ''lite'' för pigg men i slutet så var hon jättte stark så fick köra någon special bana att jag skulle sakta av till skritt lägga en volt och sen galopp igen hehe. Men efter det så fick hon trava av och skritta av. Sen så borstade jag av henne och smörjde in liniment och lindade hennes ben.
Ayla behandlade jag innan och då tog batteriet slut i mitten av allt så jag fick krångla med skarpsladd haha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0