TÄVLINGEN!:D

Tävlingen idag, gick rätt så bra är nöjd hon var mycket lugnare en vad jag trodde hon skulle vara!

Började med att jag fick gå upp kl 05.00 fatta att jag var trött-_- men gjorde i orning mig och gick ut i stallet borstade ocgh gjorde iorning Livett mamma hade redan knoppat skönt... Sen så lastade vi vi kom dit ca kl 07.00 vi tog ut henne och så sen så red jag till framridningen hon var väldigt nervös så hon skakade till och med pluttan!
Red i genom programet en gång och det kändes bra, 
på banan så var hon väldigt spänd men dom kollar ju bara på sitsen men mot slutet så var hon fin lite förstora volter men annars bra tycker jag fick 56%
 
Sen så fick hon stå i transporten en stund, sen så lastade vi ut henne gjorde samma sak som förut red fram och hon kändes mycket bättre hon var jätte fin och allt kändes as bra hon var mjuk och fin i formen och sidorna. Medan jag väntade på att jag skulle få komma in  på banan så travade jag lite utanför och då var hon rätt så fin.
På banan så var hon inte alls lika spänd men jag tyckte det kändes helt okej det var inte perfekt hon taktade lite i ökad skritten på grund av mig, sen så lär hon sig programet jätte fort så hon visste när det skulle vara galopp så när jag kortade jupp tyglarna efter skritten så visste hon att det var galopp så hon fattade det när jag inte ens börjat trava. Men annars så gick det rätt så bra fick 57,333%
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0