Skolös!

Idag så hade jag tänkt att longera Ayla men mamma hade redan gjort det medans jag var i skolan så då behandlade jag bara henne ocg förresten tror det var i helgen så tappade Ayla en sko så typiskt nu när gruset har kommit fram och allt sen så var hovslagaren typ nyss här aja! 
Jag red livett på ridbanan i typ värsta stormen hehe, men det blåste som tusan gjorde lite olika övningar några som jag kommit på själv det är typ skänkelvikning sen volt sen skänkelvikning ovc volt osv den är jätte bra för Livett för hon blir mycket lugnare då så det är jätte bra. rec också utan stygbyglar en stund i både galopp och trav och det gick jätte bra hon var fin i formen men lite spänd då eftersom att det blåste så mycket. Men där gav jag mig så då fick hon skritta på långa tyglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0