Lång dag!

Idag så vart det det en lång dag i stallet, först på morgonen så longerade jag Ayla på ridbanan hon var jätte duktig och lyssnade på allt och så körde jag lite ´´frihetsdressyr´´ med henne och hon var jätte duktig. 
 
Sen efter lunch så åkte vi i väg till ridhuset med Livett och Leffe, jag tyckte livett skötte sig jätte bra hon var faktiskt för det mesta lugn och avslappnad. I början när jag skrittade fram så var det massa hundar som skällde utanför och så blåste det också rätt så mycket så då var hon väldigt spänd i ett av hörnen så var det jätte läskigt tyckte hon men när jag ridit förbi där några gånger så gick det bra. Sen så började jag trava lite smått hon var fin men lite spänd mennär jag satte mig ner så slappnade hon av ordentligt och hon gick jätte fint red mest basic saker då hon hade lite svårt att koncentrera sig så det vart lite svårt men annars så var hon jätte fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0