GÖTEBORG HORSE SHOW!

Helt galet att det bara är 2 hela dgar kver till Göteborg horse show!
Snacka om att jag är taggad, jag och mamma och min lilla syrra åker dit med min kompis Wilma och hennes mamma kommer bli grymt helt klart. 
Det är nog en av dom största tidpunkten på året ett MÅSTE för mig på mässan är att köpa ett par ridbyxor allvarligt talat alla mina ridbyxor som jag har är det håll i någonstans och så har dom börjar bil väldigt slitna. Vi ska ju dit på Fredagen och det är ju då som Ninja la silla ska tackas av riktigt tråkigt då det var en av dom bästa hästaran tycker jag. sen så är det juu också massa roliga saker att kolla på skower, bloggkampen, hoppning m.m så det kommer att bli jätte rolligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0