Good day!

Igår så var det jätte roligt, jag träffade Patrik Kittel till och med fick hans autograf och så tog vi bild! Vi såg inprencip  alla tävlingar när Roffe hoppade över varje hinder så var det som om dom hoppade åt honom och när han vart felfri så vart det värsta skrikandet och ja det var coolt.
Köpte massor av snygga saker på mässan det jag köpte kommer i ett annat inlägg, det absoluta bästa köpet var nog ett par ridbyxor som är as snygga dom kostade egentligen 750 kr men det var 50% rea så dom kostade 325 kr :D Varför det inte vart någont uppdatering? Jo för att vi kom hem ca kvart i 2 inatt och jag somnade inte förens kl halv 3-3 så jag har inte orkat helt enkelt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0