Extremt pigg!!

Idag på hoppträningen så var Livett jätte pigg extremt pigg verkligen efteråt så var hon dyngsur hela hon så hon fick ett bad.
Vi började hoppa fram på ett räcke där var hon lugn och hoppade bra, sen så hoppade vi en kombination och efter hindret göra halt där var hon också ganska lugn och gjorde halt när man sa till henne. Men när vi började hoppa lite högre och längre sträckor till hindren då taggade hon till som tusan fick knappt stopp på henne grymt pigg vart hon så jag gick in på en liten volt och ställde henne inåt och då så saktade hon av. Sen så skulle vi komma på en fyr kombination först ett galoppsprång sen en studs och sen två galoppsprång och där vi hon bromsa sig själv lite så det gick bra och sist så hoppade vi bana på allt och jag fick göra halt lite varstans men annars så är jag nöjd!
Sen så kollade jag på värdscupshoppningen! Efter det gick hag ut och behandlade Ayla och myste massor hon fick massa godis! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0