Tävling/clear round

Idag så gick det sådär kan man säga, när vi kom fram så gick vi banan innan vi tog ut henne. På framridningen så red jag mest bara runt, när jag tog lite galopp så jobbade jag henne mer ränkte inget på formen utan mest att hon skulle gå framåt och så. På framhoppningen så kom jag på båda hindrerna ca 2 gånger var, och fick till fina språng. Sen så var det min tur att gå in på banan, kom på 1:an gick perfekt och så kommer jag på tvåan och så stannar hon kom en gång till och så stanna hon en sista gång så tvärnitar hon och flyger av och hennes träns åker också av, så där står jag, fick göra en om start likadant där 1:an helt perfekt 2 stanna hon 2 gånger men det var mitt fel och inderlager sög verkligen för det var typ som en omhoppningssväng och så var den oxern riktigt bredd och hon har ju svårt att hoppa brett. Så jaja. Men nu på Tisdag så skulle Mia Carlbäck eller jag hoppa så då ska vi hoppa bredda oxrar för på Lördag är det Ld och Lc.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0