RESULTAT 15/9-12 Ayla

För att vara min och Aylas först Lc så är jag jätte nöjd.
Ld Red fram i ca en kvart tjugo minuter, sen så gick jag in på framhoppningen travade över ett litet hinder några gåpnger, sen så kom jag på räcket och det gikc bra och oxern gick också bra. Och så var det min tur att gå in på banan. 1:an rev hon sen så gick allt bra tills 6:an då stanna hon och på 7:an rev hon men jag är nökd och det blev 12 fel.
LC hon fick gå in i trensporten så länge, när vi tog ut henne så satt vi på sadel och så sen så hoppade jag upp. Skrittade ett tag och travade och galopperade lite. Sen så gick jag in på framhoppningen alla språng vart jätte bra och så, och så var det min tur att gå in på banan. 2:an rev hon mitt fel för jag tappade stigbygeln så det vart lite konstigt fick tag på den allt gick perfekt tills vi kom på 8:an då stanna hon 2 gånder annars så är jag jätte nöjd det var rätt så många som stannade på 8:an så att jag är nöjd för att vara min och Aylas först riktiga hopptävling.
 
Det blev bilder men det var skit dålig bildkvalite(stav) Nu är nästa tävling nån gång i Oktober i Mullhyttan fast det är dressyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0