Dressyrträning 5 Septemper 2012!

Idag så var det dressyr träning för cicci Brage. Kan börja med att säga att det gick Amazing.
Skrittade fram utanför ridhuset, gick sedan in och travade igång lite tog lite galopp också och det gick bra hon var fin. Sen så när träningen började så skulle jag rida igeom Lc:2 en gång och det gick lite sådär tyckte jag. Men fter det så skulle jag rida igenom Lb:1 Och det gick mycket bättre. Hon var jätte fin i formen och jag red verkligen, Skrittade litre sen innanvi skulle öva på galoppfattningar, i början så gick det okej hon tog upp huvudet och ja helt okej gick det. Efter några bförsök så gilc det sjukt bra hon var kvar i formen ja det gick helt perfekt. Vi avslutade där sen så skrittade jag av henne.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0