Ayla 4 September! <3


Hej idag så var hoppträningen inställd, så jag hoppade här hemme i stället. Skrittade fram i några minuter. När jag började att rava så jobbade jag henne inte så där jätte mycket då vi skulle hoppa. Trava över några bommar som låg på marken, tog sedan lite galopp. Kom i galopp på ett litet räcke det gick bra kom sedan på en studs kom lite nära första gången ,men kom på det en gång till på direkten då gick det kanon. Sen så kom jag på räcket en gång till men då var det höjt det gick bra. Hoppade en oxer också just bara på oxern så hoppade hon snett men efter några gånger gick det bra. Hoppade sedan ca 90 cm. r riktigt nöjd över passet hon skötte sig jätte bra.
Vart inga bilder tyvär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0