RIDLÄGRET PÅ MARCKEBÄCK! Dressyren

När vi kom ditt, så packade vi  ut allt och lastade ut Ayla och tog in henne i boxen hon skulle stå i ute box också så på kvällen så fick vi ta på henne massa täcken. Sen så åt vi mat gjorde massa andra saker. Och så när kl var halv 1 så gick jag och Matilda ut och så började jag att borsta och göra i orning Ayla. Skrittade fram en sväng och sen så gick jag in på ridbanan och började rida fram. När kl var halv 2 så skulle jag in i ridhuset och rida dressyr för Erika. Jag tyckte att det gick bra hon var kanske lite låg i formen i bland.
Vi jobbade med att hon inte typ skulle gå i form men att hon skulle ha ett sånt kallad "hopp huvud". det gick sådär . Sen så skulle jag ta ner henne i form igen och ställa henne utåt  det gick super tyckte jag. Sen så skulle jag rida sóm serpentiner genom koner fast jag skulle ha henne så rak som möjligt och inte svänga så mycket. det gick bra vi gjorde samma sak i galopp och det gick också rätt så bra. Och sen så hade det gått en halvtimme, jag skrittade av där ute sedan samma runda som jag skrittade fram.
Om hoppträningen och så får ni i morgon.

Kommentarer
Postat av: Elin <3

Var är alla bilder??? :)

2012-10-08 @ 20:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0