RESULTATET!!!

I går så var det ju tävling, jag själv är jätte nöjd det var våran första Lb:2 och Lb:3 så jag är nöjd. NÄR MAMMA SKULLE TA KORT SÅ GICK DET INTE SÅ DÄRFÖR INGA BILDER!!!
När vi kom fram så lastade vi ut henne och mamma gick med henne medan jag tog på mig all utrustning.
Lb:2 När jag red fram så kändes hon lite stel och lite seg i munnen, men när jag tagit lite galopp så vart hon lite mjukare. Sen så skrittade jag en stung när det var min tur att gå in på banan, så ville hon inte gå över en typ sement upphöjning nej jag vet inte vad man ska säga men typ. Men sen så gick hon in jag red runt lite och kände på henne tog lite galopp och hon var fin.
Sen så fick jag startsignal tyckte det gick bra tills andra 10 m volten då så ville hon inte ställa sig åt vänster så hon vart typ rak, men annars så är jag väldigt nöjd faktiskt och slutade på  63,66% och 191 p
Lb:3
Det var bara eb timme i mellan, så jag gick med henne ett tag innan jag hoppade upp igen, jag red sedan Lb:3 2 gånger första gången så tyckte jag att det gick super andra gången så hade det kommit in massa andra hästar så då kunde jag inte kontrollera mig på henne. Sen så red jag runt lite innan det var min tur den här gången så vart hon inte lika rägg för den men ändå så hon stannade och kollade på den. Väll inne på banan så var hon fin tyckte jag gjorde en miss galopp volten skulle vara vid E och jag gjorde den i mellan F och E alltså vid S, hade fått mycket mer p på den volten i fall jag inte missat den men jag rättade till det. Men annars väldgt bra tycker jag att det gick fick 62,12% och 205 p så jag är nöjd.
Ni fick i stället några bilder från förra tävlingen!!! <3 BÄSTA PONNYN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0