Idag så var det Dressyrträning!!

Ja exakt som rubriken idag var det ju dressyrträning tyckte att det gick sådär ibland men i bland så vart hon sjukt fin. Eftersom jag inte kan ha sporrar så gick det ju sådär.
 
Jag började att skrittade fram inne i ruídhuset skrittade några varv, innan jag började att trava travade runt och jobbade henne lite smått tog lite galopp också innan Cicci kom.
När hon kom så red jag igenom Lb:2 och Lb:3 eftersom jag ska tävla på Söndag kändes konstigt att rida på 60 bana när man är vann att rida på 40 m bana.
Jag tyckte att det gick bra, formen var jätte fin i Lb:2 men i Lb:3 så gick hon lite upp med huvudet. När jag ridit båda två så gjorde jag några skänkelvikningar i ena varvet så gick det super i andra så gick det helt okej. Sen så skulle jag göra små,små volter så jag fick igenom henne stälning i höger så gick det bra men i vänster så var hon lite stelare.
Vart inga bilder glömde den hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0