HOPPTRÄNINGEN!!!

Idag så gick det verkligen super bra. Man känner verkligen att vi har utvecklas en hel del.
När vi kom dit, så lastade vi ut dom och tog på all utrustning sen så när jag skulle hoppa upp så var det någon som tappade sin häst så den blev lös, och då blev ayla såklart helt upphätsad och småstgrade lite men det gick bra. När vi gick in i ridhuset så skrittade jag lite innan jag började att trava tog lite galopp och trav innan vi skulle samlas. Vi skulle först galoppera på en volt och hoppa ett litet hinder det gick bra det är bara att hon ska ta upp huvudet så hon inbte kröker sig.
När vi gjort det åt båda varven så skulle vi trav hoppa en studs och sedan komma på en oxer tyckte att det gick bra hon hade bra energi och kom bra på hindret. Och sen så skulle vi komma på ett kryss och ett galoppsårång i mellan och sedan en oxer första gången gick det dådär hon kom lite vingligt och det blev fel så jag kom en gång till och då så skulle vi in på volten efteråt. Och så sist så skulle vi komma på ett räcke på kortsidan och sedan på en oxer räcket på kortsidan gick jätte bra och oxern också. Vi skulle sedan hoppa bana på allting och det gick super bra så jag är jätte nöjd över detta passet.
Min fina prinssesa!! <3 <3 <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0